Szkolenia

Go to brand Norwegia

Szkolenie wymagane przez program GO TO BRAND dotyczące rynku norweskiego.

Export to Scandinavia

Szkolenia dla instytucji i NGOs zajmujących się promocją przedsiębiorczości i eksportu na rynki skandynawskie.

Nordic marketing

Szkolenia dla firm pragnących skutecznie sprzedawać swoje produkty na rynkach Europy Północnej.

Polska firma w Norwegii

Szkolenie dotyczące rejestracji polskiego przedsiębiorstwa działającego w Norwegii, przepisów oraz obsługi panelu przedsiębiorstwa w Norwegii ALTINN.

Hygge w biznesie

Adaptowanie skandynawskiej kultury biznesu w strukturach polskich firm. Ułatwienia współpracy międzynarodowych zespołów.

Polska for beginners

A series of lectures and workshops addressed to business entities and institutions willing to establish contacts or start activities in Poland. The training includes units on cultural, social and economic specifics of Poland as well as indispensable information on formal aspects and partner search in chosen business areas.

KORZYŚCI

Co zyskujesz?

  • wzrost sprzedaży na atrakcyjnych rynkach Norwegii, Szwecji i Finlandii
  • międzynarodowa rozpoznawalność Twojej marki
  • wdrożenie skandynawskich modeli i kultury biznesu w działalności firmy
  • wzrost potencjału eksportowego firmy
  • Co otrzymujesz?

  • kompleksowa wiedza dotycząca specyfiki rynku i kultury biznesu krajów skandynawskich
  • skuteczne narzędzia do profilowania klienta i dostosowania oferty
  • skuteczne formy komunikacji i strategii marketingowych
  • wiedza dotycząca niezbędnych przepisów obowiązujących w Norwegii i innych krajach nordyckich
  • Dlaczego nasze szkolenia są dla ciebie?

    Sukces polskiego przedsiębiorstwa na rynku skandynawskim jest uzależniony od wielu czynników. Wysoka jakość produktów i terminowość podstawa przy współpracy z klientami z państw nordyckich. Znajomość przepisów obowiązujących w na terenie państw nordyckich i umiejętność ich stosowania jest niezbędna dla długofalowej działalności na rynku.

    Nie można jednak zapominać o tzw. czynnikach miękkich, czyli umiejętnościach zespołu dopasowanych do specyfiki klienta i znajomości specyfiki kulturowej skandynawskiej i fińskiej. Znajomość mentalności partnera, sposobu prowadzenia rozmowy czy nawet doboru ubioru nie jest najważniejsza, ale to właśnie ty cechy mogą być przeważające przy decyzji o wyborze kontrahenta. Przedsiębiorstwa szwedzkie, fińskie czy norweskie obawiają się różnic kulturowych i innego rodzaju nieporozumień o podstawach kulturowych, które mogą w istotny sposób zakłócić współpracę gospodarczą.

    Wychodząc naprzeciw potrzebom polskich firm działających w krajach skandynawskich i Finlandii, otworzyliśmy dział szkoleń. Szkolenia są przygotowane w modułach, które można dowolnie konfigurować zgodnie z potrzebami naszych klientów. Szkolenia adresowane są do kadry zarządzającej, kierowników projektów, kierowników działów finansowych i kadr.