26 stycznia 2016 przeprowadziliśmy szkolenie na zlecenie NSG Group – Pilkington Poland. Odbiorcami szkolenia byli pracownicy działu handlowego, osoby z pionu produkcji i inni pracownicy, którzy na co dzień mają kontakt z klientami z krajów skandynawskich, szczególnie z Norwegii i Szwecji.

Celem szkolenia było nabycie miękkich umiejętności, które pozwolą na postępowanie „po skandynawsku” w codziennych kontaktach ze przedstawicielami klientów. Uczestnicy szkolenia mieli również możliwość skonfrontowania swoich doświadczeń z wiedzą prelegentów.

Umiejętności porozumiewania się na tym samym poziomie, zrozumienia źródeł skandynawskiej kultury biznesu i unikania nieporozumień wynikających z różnic kulturowych są niezwykle istotne dla owocnej współpracy z klientami z krajów skandynawskich. Przedsiębiorcy z Danii czy Szwecji zwracają na to dużą uwagę, nie mniejszą niż oferta, posiadane certyfikaty, kwalifikację kadry czy wyposażenie zakładu.

W obliczu coraz większej konkurencji wśród firm nakierowanych na rynki krajów skandynawskich, zrozumienie kultury biznesu naszych północnych sąsiadów może być kluczowe dla udanej współpracy.

Zapraszamy do korzystania z naszej oferty szkoleniowej. Każde szkolenie przygotowujemy indywidualnie, na życzenie klientów opracowujemy również interesujące warsztaty i ćwiczenia.