1.2. Internacjonalizacja MŚP” 2020 dla firm z Polski wschodniej. Doradzamy jak skutecznie eksportować do Skandynawii.

1.2 Internacjonalizacja MŚP. Uzyskaj profesjonalne wsparcie i eksportuj do Skandynawii. Od 4 sierpnia 2020 przedsiębiorcy z Polski wschodniej mogą ubiegać się o wsparcie działań eksportowych. Dotacje z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Działanie 1.2 Internacjonalizacja MŚP) obejmują m.in pokrycie kosztów usług doradczych, a także koszty udziału w międzynarodowych targach, wystawach lub misjach gospodarczych. Kwota wsparcia może wynieść nawet 800 tys. zł i pokrywać do 85% wartości projektu.

Kto jest adresatem działania 1.2. Internacjonalizacja MŚP? Warunkiem ubiegania się wsparcie internacjonalizacji jest siedziba lub oddział firmy w województwach: warmińsko-mazurskim, podlaskim, świętokrzyskim, lubelskim i podkarpackim. Kolejnym kluczowym kryterium jest posiadanie w ofercie co najmniej jednego produktu lub usługi o potencjale do rozwoju na co najmniej jednym nowym rynku zagranicznym.

Kraje nordyckie to bardzo atrakcyjny obszar dla ekspansji eksportowej. Udział w programie 1.2. Internacjonalizacja MŚP może pomóc w wejściu na rynki krajów skandynawskich. Dzięki wysokiej jakości produktów i usług, polskie firmy mogą tam skutecznie konkurować i znaleźć swą niszę. Kluczem do sukcesu jest dopasowanie oferty do bardzo specyficznych potrzeb skandynawskich klientów. W związku z tym konieczne jest dokładne dostosowanie strategii sprzedażowych do zmiennych trendów ekonomicznych oraz kultury północy Europy. Istotne jest także zrozumienie relacyjnego charakteru skandynawskiego biznesu, a co za tym idzie skrupulatnego przygotowania każdego elementu działań eksportowych. Przede wszystkim obejmuje to analizę rynku, profilowanie oferty, wybór grupy docelowej oraz płaszczyzn dotarcia do klienta. Z pewnością całości muszą dopełniać przemyślane materiały promocyjne oraz profesjonalne przygotowanie do rozmów handlowych.

Polska Wschodnia eksport do Skandynawii – na co trzeba zwrócić szczególną uwagę?

Rynek Nordycki oferuje kompleksowe usługi doradcze w obszarze analizy potencjału eksportowego krajów skandynawskich oraz przygotowania oferty i strategii marketingowych. Potrafimy sprofilować produkty i dostosować komunikację do potrzeb klientów z krajów nordyckich. Pomagamy znaleźć odbiorców, budować relacje i skutecznie konkurować na najatrakcyjniejszych rynkach Europy. Współpracujemy także z doświadczonymi podmiotami zajmującymi się formalną stroną składania i rozliczania wniosków. Zapraszamy do współpracy.
Szczegóły dotyczące usług doradczych: https://ryneknordycki.pl/szkolenia/

Szczegóły dotyczące programu: Internacjonalizacja MŚP (Działanie 1.2 Internacjonalizacja MŚP): https://popw.parp.gov.pl/component/grants/grants/internacjonalizacja-msp

Udostępnij

Share on facebook
Share on print
Share on email